مصاحبه آرشیو خبر ها
ایتالیا کشور حماسه و بایرن آسیب پذیر است

ایتالیا کشور حماسه و بایرن آسیب پذیر است

چیرو فرارا مدافع قدرتمند سال های نه چندان دور یوونتوس امروز در مصاحبه خود در مورد بازی دیشب یووه - تورینو و پیروزی شیرین 0-4 بیانکونری در مقابل همشهری خود گفت .

" همانطور که دیدیم یوونتوس به رقابت ها برگشته ، آن ها حالا علاوه بر اینکه در سری آ بخشی از امتیازات از دست رفته را جبران کرده اند در کوپا ایتالیا هم یک مدعی تمام عیار نشان دادند "

" یوونتوس هفته به هفته در حال بهتر شدن است و اینطور که نشان می دهد اجازه نمی دهد تیمی به عنوان قهرمان معرفی شود. البته فیورنتینا ، ناپولی و اینتر تیم هایی هستند که بخوبی بازی می کنند و نتایج خوبی هم گرفتند اما رقابت برای ربودن قهرمانی از یوونتوس سخت است "

" یوونتوس در فرم خوبی بسر می برد و کم کم به آنچه که آلگری و هواداران انتظار دارند نزدیک می شود ، باید دید که آن ها تا چه حدی به پیشرفت خود ادامه خواهند داد "

یووه می تواند بایرن را از پیش رو بردارد ؟

" باید گفت که ایتالیا کشور حماسه و افتخار است، سرزمین افتخار و اسطوره های بزرگ. چیزی که ما در داستان های اساطیری مان آموختیم این است که آن هایی که آسیب ناپذیر و غیر قابل شکست بنظر می رسند هم شکست می خورند ، مطمئنا بایرن مونیخ هم یکی از همین هاست "

" چیزی که همه به آن اشاره می کنند این است که بایرن با گواردیولا شکست ناپذیر است اما در واقع همچین چیزی وجود ندارد. هر تیمی نقاط ضعف و قدرتی دارد "

" ضمن اینکه من در یووه به عنوان بازیکن و مربی بوده ام و می دانم که فلسفه یوونتوس اینگونه نیست که به شکست فکر کند و از پیش بازنده باشد. به نظرم یووه در این فصل هم مدعی جدی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان و کسب 3 گانه است ، گاهی خوب است که تیم های قدرتمند دست کمتان بگیرند "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: